Zondagochtend door een grauw Hollands regenachtig landschap en een koffer vol moromoro met de trein naar Schiphol. Mijn vriendin Shirley haalde me op om verder te rijden naar Hoofddorp.
In het hoofdkantoor van het trainingscentre van WIN wordt een een winter event georganiseerd. Er zijn diverse presentaties van vrouwen met een onderneming. Een aantal uit het netwerk van WIN (wellness international netwerk), anderen, zoals ik zijn te gast. Mijn vriendin Shirley van
Sweet Shirley maakt droomtaarten en zij heeft me uitgenodigd.
Het opbouwen van moromoro was improviseren met een doek, waar de sieraden aan hingen. Gelukkig waren de klein foldertjes klaar voor deze dag. De ruimte was klein en dan merk je dat er veel verschillende moromoro sieraden zijn, die elk een eigen presentatie verdienen.
Na een welkomst drankje kunnen de gasten, voornamelijk vrouwen uit het netwerk van WIN, rondkijken en hapjes nuttigen. Als doelgroep zijn de grootste kenmerken: vrouwen tussen de 35 en 45 jaar, werkend of een eigen bedrijf. Ondernemende vrouwen, die er wat voor over hebben om er goed uit te zien, gezelligheid zoeken en vooral ook netwerken.
De parfumolie van moromoro is goed te ruiken, niet te sterk, maar genoeg om opgemerkt te worden. Degene die het lekker vinden merkten dit op, of vragen wat voor geur het is. De flesjes olie die jasmine fantasy en rose sensation vinden geen aftrek.
Die middag is er ook een presentaite van WIN zelf en een tombola verloting. De opbrengst hiervan gaat naar een goed doel: Make A Wish! Met de uitreiking was iedereen in de hal en telkens nam de winnaar de prijs in ontvangst. Moromoro heeft een bruine ketting geschonken als prijs van de tombola. Shirley schenkt een feesttaart.
Eva de Jong presenteert haar bedrijf Aura-soma met een opvallende lichtbak, die de kleuren van de flesjes versterken. Ik kies voor een groen rode combinatie en Eva legt uit waar dat voor staat. Ja het klopt wel dat ik rechtvaardigheid belangrijk vind. Dat is ook de reden dat moromoro een sociale onderneming is.
Het was vooral een gezellige dag, maar er is weinig verkocht. Na alle inspanning voor de voorbereiding, voelt dat toch als een teleurstelling. De volgende keer zal ik een aantal zaken anders doen. Maar dan is er een andere doelgroep, een andere gelegenheid, locatie en een nieuwjaar.
No comments:
Post a Comment