1 | geuraccessoires (woordbegrip) | 65% |
2 | beleving geuraccessoires zien belangrijk | 40% |
beleving geuraccessoires voelen belangrijk | 37% | |
3 | geurervaring delen op site MM, als men enthousiast is | 60% |
4 | geur van moromoro in linnenkast uitproberen | 55% |
5 | nadeel vochtgevoeligheid | 65% |
6 | bruine moromoro niet kopen | 75% |
7 | moromoro als cadeau | 60% |
8 | moromoro winkel eerste aankoop | 75% |
moromoro internet herhalingsaankoop | 100% | |
9 | betaling via I-deal | 75% |
10 | gemid verkoopprijs 15,00 euro goed | 70% |
prijs te laag | 20% | |
prijs te hoog | 10% | |
11 | promoten moromoro in directe netwerk | 55% |
promoten moromoro social media | 15% | |
12 | moromoro is een tijdloos modeaccessoire | 50% |
13 | co-creëren met moromoro | 30% |
weet niet of co-creatie wil | 40% | |
14 | fairtrade belangrijk | 65% |
15 | meerwaarde sociale onderneming, mits zichtbaar wat de onderneming doet | 60% |
16 | duurzaamheid materiaal moromoro | 45% |
duurzaamheid in productieproces en onderneming | 30% | |
duurzaamheid geur | 75% | |
17 | verhalen achter moromoro belangrijk | 65% |
18 | verhaal womenempowerment | 50% |
verhaal duurzaamheid | 35% | |
19 | informatie over wie accessoire maakt | 70% |
20 | men wil weten over levensomstandigheden | 50% |
motivatie | 40% | |
foto | 30% | |
toekomst | 20% | |
verandering | 10% |
conclusies |
innovatie bruine moromoro nodig |
naast internetshop verkooppunten in grote steden |
uiterlijk moromoro doorslaggevend |
verhalen achter Moromoro vertellen top 3 waarden bij Moromoro |
1 - geur | |
2 - uiterlijk | |
3 - natuurlijk materiaal |
1 - ketting Senegal met ovale lange kraal
2 - kralen ketting Senegal met glaskraaltjes om en om kralen ertussen
3 - ketting met kleine kralen met kleuren mix glaskraaltjes
Dit is de eerste enquête en ik vind het interessant, spannend en leerzaam. Bij het inventariseren van de antwoorden komen nog meer vragen naar voren of blijkt dat een vraag beter gesteld had kunnen worden.
Meer informatie over de respondenten geeft een beter beeld van de klant zelf. Kortom in het najaar komt er een nieuwe enquête.
van poeder tot pasta |
Enquête najaar 2011
Moromoro ontwikkelt modellen accessoires en innoveert het basismateriaal, de moromoro pasta met als doel een nog beter duurzamer origineel accessoire te maken.
Moromoro is een nieuw merk dat als lifestyle fair fashion accessoire op de markt wil komen. Hoe dit het beste kan wordt mede bepaald door de klant. Om hier een goed beeld van te krijgen gaat Moromoro via presentaties en schriftelijke enquêtes vragen naar jou wensen als klant.
Wil je mee doen stuur dan een mail naar moromoronews@gmail.com.
Wil je mee doen stuur dan een mail naar moromoronews@gmail.com.
onder vermelding van: schriftelijke enquête najaar 2011 of presentatie event.
Daar kun je al je zintuigen inzetten om Moromoro te ervaren.
No comments:
Post a Comment