Hierin een terugblik op moromoro in 2011.
Speciaal voor de gelegenheid is er een overzicht van de collectie in een boek samengebracht
de verschillende modellen hebben een eigen naam
de meeste accessoires zijn kettingen om te dragen om de hals of heup
er staan twee modellen voor home accessoires
het moromoro ontwerp van 2011 is magic flower
Moromoro bevindt zich nog in een start-up fase. Product en klantonderzoek zijn nog niet afgerond.
Klantgerichte accessoires, productie, kwaliteit, verkoop en presentatie zijn aandachtspunten. In het sociaal ondernemerschap zal moromoro zich verder moeten ontwikkelen.
De geur en het natuurlijke materiaal zijn specifieke eigenschappen, die kenmerkend zijn voor moromoro. Aan de ambachtelijke productiemethode kan elke vrouw die het maakt haar eigen signatuur geven en dat maakt elk product uniek.
In 2012 zal gezocht worden naar
betrouwbare kwaliteits producten die op bestelling gemaakt en geleverd kunnen worden.
een nieuwe elivator pitch en een nieuwe website
voortzetting van klantenonderzoek om businessmodel te testen
marketing en verkoopactiviteiten
Ik zie zelf veel in:
de potentie van het materiaal,
de potentie van het materiaal,
het ambacht en de kwaliteit waarmee vrouwen het verwerken tot een accessoire
de connectie die het product brengt van vrouwen uit West Afrika met westerse vrouwen
het genot en sensueel gevoel dat het accessoire geeft
het genot en sensueel gevoel dat het accessoire geeft
de natuurlijke geur en toevoeging van geur om een accessoire persoonlijk te kleuren
het hele keten van boom, vrucht, pit tot moromoro accessoire
Het is een veelzijdig product, waar ik steeds meer respect voor krijg als ik meer erover leer. Voorlopig ben ik nog niet uitgeleerd en wil ik het product verder ontwikkelen. Ik ben dan ook heel enthousiast om binnenkort naar Senegal te gaan en nog meer te ontdekken. Hiervoor nodig ik jullie uit om mij te volgen via dit blog, op mijn avontuur met moromoro in Senegal in december.
No comments:
Post a Comment