Saturday, March 26, 2011

Online #marketing van refresh, verfrissend goed

Online marketing workshop van refresh was in een woord verfrissend. Naast de topics van de workshop is er naar je eigen case gekeken. Heel goed als er bruikbare tips uit rollen.

Superklant
Het fotoboek van Moromoro in Mali heb ik meegenomen als beeldende verhaal. Dat is het verhaal van het product en de voruwen die het maken, maar bij de marketing gaat het om jou super klant.
Te vaak heb ik in profielen leren denken, klant is zoveel jaar, werkt, hoog opgeleid, kind of niet, houdt van reizen, is betrokken bij de wereld. Dat is nog te ver weg. Beter voor mij is het om iemand die je kent, waarvan je weet dat is een super klant voor je te nemen. Dan ga je na waar die persoon van houdt, wat ze leest, zit ze op sm, noem maar op.

dus vanaf nu ben ik op zoek naar echte superklanten voor moromoro :-)
het staat dichter bij me, en dan kan ik er meer mee.
Morgen ga ik een interview houden met een van ze.

Na de workshop heb ik goede feedback van iemand gekregen. Zij wil meer weten over de vrouwen in Afrika. Ze mogen nog dichterbij komen. Daar kan ik ook wat mee.

Op dinsdag 19 april geeft Refresh weer een online-marketing workshop
Een aanrader wat mij betreft
www.refreshinteractive.nl/workshops/workshop_online_marketing_rotterdam

No comments:

Post a Comment